יום חמישי, 27 במרץ 2014

רשתות חברתיות ייעודיות

בהקשר לסוגים השונים של הרשתות החברתיות שהצגנו קודם לכן, ניתן להזכיר גם את הנושא של רשתות חברתיות ייעודיות. כלומר, רשתות המכוונות לקהל יעד מסוים.
בכתבה שנערכה ב"תכנית חיסכון" בערוץ 2, מסביר הכתב דרור גלוברמן, כי ישנם קהלים אשר לא מסתפקים בחברות ברשתות החברתיות הגדולות, אלא מחפשים רשתות חברתיות מתמחות. רשתות אלו פונות לקהלים רבים ומגוונים, כגון: גיל הזהב, העשירון העליון, ילדים ואף לנשים שמחפשות גבר עשיר.

להלן 2 סוגי רשתות חברתיות ייעודיות מעניינות אשר הוצגו בכתבה:

1.     מוטקה - פורטל אינטרנטי שמיועד לאוכלוסיה המבוגרת בישראל, האתר מונה כ-9,000 מנויים וכ-6,000 גולשים. האתר עוסק בעיקר בנושאי בריאות, איכות חיים, מפגשי היכרויות ומעורבות בחברה.

2.     A Small World - רשת חברתית הפונה לבעלי ההשפעה של העשירון העליון. בכדי ליהנות מתכני האתר אשר עוסקים בחיים הטובים ובעסקים של העשירון העליון, צריך לקבל הזמנה לפחות מ-3 חברים שונים.

מהכתבה ניתן לראות כי כיום ניתן למצוא רשתות חברתיות לפי נושאים שמעניינים אתכם, במיוחד אם אתם לא מאלה המסתפקים בסטאטוסים, תמונות ועדכונים בפייסבוק.

הכתבה המלאה :






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה